نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

رحمتی به دنبال فوتبال آبرومندانه مقابل الهلال

  • کد خبر: ۱۹۸۱۴۴
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
رحمتی به دنبال فوتبال آبرومندانه مقابل الهلال
مهدی رحمتی در تلاش است آخرین بازیکن مرحله گروهی مقابل الهلال عربستان را با موفقیت پشت سر بگذارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی رحمتی در آستانه تقابل دوباره با تیم فوتبال الهلال عربستان این جملات را به زبان آورده است: «تکلیف تیم‌های صعود کننده گروه ما مشخص شده و الهلال که یکی از بهترین تیم‌های آسیا و پرافتخارترین تیم آسیا است به عنوان تیم اول گروه صعود کرد. ما هم به عنوان تیمی که برای اولین بار در لیگ قهرمانان شرکت کرد، سعی کردیم بازی‌ها قابل قبول و نتایج خوبی را از خودمان به جا بگذاریم. تجربه خوبی از این مسابقات کسب کردیم. فردا هم یک بازی خوب، قوی و محکم در برابر الهلال انجام می‌دهیم. فارغ از هر نتیجه‌ای امیدوارم یک بازی قابل قبول و در خور شان فوتبال ایران و نساجی انجام بدهیم.»


سرمربی نساجی در ادامه صحبت‌هایش این جملات را به زبان آورده است: «با توجه به مشخص شدن تکلیف صعود در گروه می‌توانیم بدون فشار و استرس بازی کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم یک بازی خیلی خوب و قابل قبول مقابل تیم خوب الهلال انجام بدهیم و همیشه باید یادآور شد نتیجه فوتبال از قبل مشخص نشده و در زمین رقم می‌خورد. حریف هم تیم خیلی خوبی است که بازیکنان خیلی خوب و باکیفیتی دارد، اما ما هم تیمی متحد و خوب هستیم که تمام تلاش خود را در زمین می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم فوتبال خوبی بازی کرده و نتیجه بگیریم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->